Majitele bytového domu, který byl čerstvě zrenovován a bytové jednotky zkolaudovány, jsem se rozhodl oslovit na základě cílené práce v terénu (vyhledání nemovitosti, kontakt majitele, nabídka služeb). Bytové jednotky v domě již prodávaly dvě konkurenční realitní kanceláře. Byty byly ve stavu bez podlah, bez kuchyňské linky a zcela prázdné. Obě dvě zúčastněné kanceláře prostory pouze nafotily a takřka v totožné podobě „vypustily“ do světa. Rozhodl jsem se majitele oslovit s nabídkou rozdílné a rozdílové prezentace. Po první schůzce jsme se dohodli na spolupráci, prázdný byt jsem zavezl nábytkem, nafotil profesionálním fotografem a spustil prezentaci. Kampaň na Facebooku shlédlo 10 545 lidí a byt se nám podařilo velmi rychle rezervovat za částku 3 799 000 Kč, tedy s cenou za m2 takřka 67 000 Kč. Tento prodej ukázal velký apetit kupujících po nemovitostech v Praze a opět mě utvrdil ve způsobu mojí práce.